Job 23 van 24


Report this listing

Solliciteren



Administratieve ondersteuning deeltijds (6 maand contract)


Functie

Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol in het efficiënt beheren en organiseren van administratieve taken binnen het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken, opslaan en bijhouden van gegevens voor de verschillende afdelingen binnen de site van Gent.

Verantwoordelijkheden:

  • Creëren, bewerken en opmaken van documenten in Microsoft Word.
  • Beheren van databases in Microsoft Excel, waarbij gegevens worden ingevoerd, gecontroleerd en geanalyseerd.
  • Ordenen en archiveren van documenten en gegevens om de toegankelijkheid en efficiëntie te waarborgen.
  • Ondersteunen van collega's door het verstrekken van informatie en assistentie met betrekking tot Word- en Exceltoepassingen.
  • Uitvoeren van allerlei taken ondersteunend aan een goede werking van de afdeling.

Jouw profiel

Vereiste vaardigheden:

  • Kennis van het office pakket; inclusief uitgebreide kennis van Microsoft Word voor het opstellen, bewerken en formatteren van documenten en een grondige beheersing van Microsoft Excel voor het maken en beheren van spreadsheets, inclusief formules, functies en grafieken.
  • Nauwkeurigheid en oog voor detail bij het verwerken van gegevens en documentatie.
  • Organisatorische vaardigheden om informatie efficiënt te beheren en te archiveren.
  • Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om in teamverband te werken.
  • Proactieve houding ten opzichte van het aanpakken van taken en het oplossen van problemen.

Kwalificaties:

  • Aantoonbare ervaring met het gebruik van Word en Excel in een administratieve functie.
  • Een diploma in administratie, office mgmt, bedrijfskunde of een gerelateerd vakgebied is een pluspunt.
  • Bekendheid met andere softwaretoepassingen voor administratieve doeleinden is een voordeel.
  • Grondige basiskennis van het Nederlands is vereist, kennis van Frans & Engels is een pluspunt.
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Coca-Cola mag dan wel bekend zijn van haar internationale merken, maar we zijn vooral een Belgisch bedrijf. We zijn al 90 jaar actief in België en blijven investeren in lokale productie, distributie, verkoop en onze 18 merken. Naast de productievestigingen in Antwerpen, Gent en Chaudfontaine en onze hoofdzetel in Anderlecht heeft Coca-Cola Europacific artners ook vijf distributiecentra.


  • Je werkt halftijds. Je kan kiezen voor 5 halve dagen OF week om week 2 en 3 dagen
  • Tijdelijke opdracht tot eind 2024
  • Je ontvangt een mooi loon
  • Je werkt in Gent

Solliciteren

Start People Inhouse Coca-Cola - Gent
09 234 37 25

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht